happybeauti

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Ellen Jonsson - 24 februari 2013 21:06

Hejsan allihopa!
Nu ligger jag i min nybäddade och rena säng :) är själv nyduschad så är frääääsch ;) ska kolla på Grimm ikväll och sova ut imorgon. Aaaaah så skönt med sportlov! Mina kusiner ska till Idre och åka skidor. Bajs dem är 6&7 år och kan det men jag kan inte åka skidor. Bajs. Imorgon kommer vara en chill dag utan händelser typ. Snacka tills jag ruttnar med Valentina :) haha men av Annika fick jag tre jackor, glömde jag säga! Skulle fått fyra men jeansjackan var så stor så den passa på pappa XD aja men det blev en svart höst/vår jacka, två skinnjackor! En som är lite kortare vid magen och en normal! Haha långt Och tråkigt inlägg men aja puss!

Av Ellen Jonsson - 24 februari 2013 12:46

Hej på er!
Igår såg jag mitt års första svanar och änder! Så mysigt! Jag var ju i stan med Jerry, pappa & Annika (pappas tjej) och det var ganska mysigt. Vi vandrade runt i gamla stan och åt sen på tacobaren :) nu sitter jag och lagar mig med snax och kollar på polisskolan :^} ja så det var väl allt puss sålänge!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards