happybeauti

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Ellen Jonsson - 9 februari 2013 15:35

Jag är på Valentinas fotbolls träning. Vi bestämde att jag skulle sova hos henne från vad som från början var ett skämt haha! Man kan ju inte heller sova hos mig såå... Aja? vi ska iaf köpa massa godis och tjocka oss i hihi ?? Valentina är så gullig! Ni ska få lite bilder på min banan sockertopps bästis ?????

Av Ellen Jonsson - 9 februari 2013 15:34

Jag är på Valentinas fotbolls träning. Vi bestämde att jag skulle sova hos henne från vad som från början var ett skämt haha! Man kan ju inte heller sova hos mig såå... Aja? vi ska iaf köpa massa godis och tjocka oss i hihi ?? Valentina är så gullig! Ni ska få lite bilder på min banan sockertopps bästis ?????

Av Ellen Jonsson - 9 februari 2013 15:34

Jag är på Valentinas fotbolls träning. Vi bestämde att jag skulle sova hos henne från vad som från början var ett skämt haha! Man kan ju inte heller sova hos mig såå... Aja? vi ska iaf köpa massa godis och tjocka oss i hihi ?? Valentina är så gullig! Ni ska få lite bilder på min banan sockertopps bästis ?????

Av Ellen Jonsson - 9 februari 2013 09:50

Imorse vaknade jag kl 05:17. Men sen somnade jag om :D så nu är jag vid skolan och väntar på Valentina ? wihoo nämen käkade pizza till frukost, mums! Har fortfarande ont i armen efter sprutan ;D haha vakna och kunde inte ligga på den armen blö! Iaf så tränar jag psykologi på vale, haha! Men nu Så kommer Valentina strax, hörs! ???

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards