happybeauti

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Ellen Jonsson - 16 februari 2013 08:27

Typ iaf. Satt och kollade på lattjo Lajban men det tog slut. Är ganska trött, passa småkusinerna och kolla på wild kids igår, det var ju mysigt. Hade trott att det skulle vara som det gamla men nä, nu gör dem ett extra lag. WHAT THE FUCK?! Wild kids var mitt och Jerrys och Jerrys favorit program som små. Vi ville alltid vara med. Jag kommer ihåg den säsongen då en pojke från björnarna höll sig längst och grät av smärta men han klara det. Med Ola Lindholm som ledare. Nu skapar dem ett ny lagg WHAT THE FUCK IS GOING ON HERE?! Och den nya programledaren suger hårt. Hårt som fan!
Aja sitter och chattar med min älskling <3 hejdåå<3

Av Ellen Jonsson - 16 februari 2013 08:27

Typ iaf. Satt och kollade på lattjo Lajban men det tog slut. Är ganska trött, passa småkusinerna och kolla på wild kids igår, det var ju mysigt. Hade trott att det skulle vara som det gamla men nä, nu gör dem ett extra lag. WHAT THE FUCK?! Wild kids var mitt och Jerrys och Jerrys favorit program som små. Vi ville alltid vara med. Jag kommer ihåg den säsongen då en pojke från björnarna höll sig längst och grät av smärta men han klara det. Med Ola Lindholm som ledare. Nu skapar dem ett ny lagg WHAT THE FUCK IS GOING ON HERE?! Och den nya programledaren suger hårt. Hårt som fan!
Aja sitter och chattar med min älskling <3 hejdåå<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards